Panostamme paikallisten asiakkaidemme energia-asioiden hoitamiseen Loistelaisella osaamisella ja kokemuksella! Jatkossa asiakaspalvelutiimimme sijaitsee Kajaanissa ja on osa Loiste-yhtiöiden henkilökuntaa.
Uudistuksen myötä haluamme vahvistaa asiakaspalvelun laatua ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tehokkaammin kohdennettua palvelua ja nopeampaa selvitystyötä ongelmatilanteissa.
Loiste-yhtiöiden konsernin toimitusjohtaja Lasse Aarnio toteaa: ”Olen äärimmäisen tyytyväinen tehtyyn kehitystyöhön. Haluamme palvella kainuulaisia lähellä ja parhaalla paikallisella energia-asioiden asiantuntemuksella, Loisteen omalla henkilöstöllä. Saadun asiakaspalautteen pohjalta kehitämme jatkuvasti toimintaamme myös jatkossa.”
Paikallista asiakaspalvelua Kajaanissa
Olemme helposti asiakkaan tavoitettavissa lukuisissa eri kanavissa. Meihin saa yhteyden puhelimitse, sähköpostitse, chatin kautta, sähköisen asioinnin avulla, kotisivuilla tai kasvokkaisessa palvelussa. Asiakkaamme voivat myös asioida jälleen meillä paikan päällä, kun avaamme uuden asiakaspalvelupisteen Ahontiellä kevättalvella 2025.
Paikallistuntemus tekee asiakaspalvelustamme entistä nopeampaa ja joustavampaa. Uudistuksen myötä asiakaspalvelutiimillä on pääsy yrityksen sisäisiin resursseihin ja tietolähteisiin, mikä nopeuttaa ongelmien ratkaisemista. Kun asiakkuudenhallinta on keskitetty yrityksen sisälle, asiakkaat saavat kaiken tarvitsemansa palvelun yhdeltä luukulta.
Kainuun alueen elinvoimaa vahvistamalla
Asiakaspalvelu-uudistuksen työllistämisvaikutus on merkittävä ja vahvasti paikallisena yrityksenä olemme sitoutuneet tukemaan Kainuun alueen työllisyyttä. Olemme rekrytoineet syksyn aikana Kajaaniin yhdeksän alan ammattilaista, joita parhaillaan koulutamme asiakaspalvelumme huippuosaajiksi.
Arvopohjaiset ratkaisut toimintamme laadun takaajina
Työtämme ohjaavat yhteiset arvomme kuten asiakaslähtöisyys, luottamus, tuloksellisuus ja rohkeus. Arvot kulkevat mukana toimintamme jokaisessa vaiheessa, aina asiakkaidemme kohtaamisesta innovatiivisten ratkaisujen kehittämiseen. Vuonna 2024 Loiste-yhtiöt palkittiin GPTW-organisaation myöntämällä tunnustuksella Suomen Parhaat Työpaikat, pienet yritykset sarjassa. Great Place To Work henkilöstötutkimuksen mukaan Loisteen työntekijöistä 91 prosenttia suosittelisi organisaatiotamme erittäin hyvänä työpaikkana.
Alueemme hyvinvointi ja paikallisten asukkaiden tukeminen on meille tärkeää, ja pyrimmekin erottumaan joukosta jatkossa myös aidosti asiakkaan kohtaavalla asiakaspalvelulla.
Loisteen asiakaspalvelutiimin henkilöstöä. ”Meillä on aikaa asiakkaillemme, ja meille saa myös tulla asioimaan paikan päällä. KUVA: Miina Lukkari
Lisätiedot
Henkilöstö- ja viestintäpäällikkö Eeva Kukkonen, puh. 050 594 6070, eeva.kukkonen@loiste.fi